Ariana dla WS | Blogger | X X

20.12.2019

Ryszard Makowski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Ryszarda Makowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z satyrykiem.

O satyryku:
Ryszard Makowski - urodził się 16 sierpnia 1955 roku w Warszawie. Polski satyryk, piosenkarz i dziennikarz. W latach 1989–2001 członek Kabaretu OT.TO, znany z gościnnych występów z Kabaretem Pod Egidą. Jest absolwentem Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej. Tworzy teksty i muzykę. 7 stycznia 2001 rozpoczął własną działalność artystyczną. W latach 2003–2008 był dyrektorem Domu Kultury Praga w Warszawie. Ma żonę Barbarę (od 1982) i dwoje dzieci: Weronikę (ur. 1986) i Aleksandra (ur. 1990). W przeszłości pisał m.in. wraz z Wiesławem Tupaczewskim z kabaretu OT.TO teksty do Smerfnych Hitów. W listopadzie 2009 ukazała się płyta „Pęc ze śmiechu” (MTJ), zawierająca 24 piosenki kabaretowe. 27 listopada 2009 została opublikowana jego pierwsza powieść, romans na wesoło – „Miłość czy Sport” (Grasshoper). Druga część powieści nosząca tytuł „Miłość czy pieniądze” ukazała się w kwietniu 2010 roku. Od grudnia 2012 jest współpracownikiem czasopisma „W Sieci”. Od 19 czerwca 2016 do 25 grudnia 2016 współprowadził z Pawłem Dłużewskim program Studio YaYo w TVP3 Warszawa[. Jest gospodarzem kilku programów w telewizji wPolsce.pl. W lipcu 2018 minister kultury Piotr Gliński odznaczył go Brązowym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”.

Mój autograf od satyryka: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze