Ariana dla WS | Blogger | X X

12.11.2019

Oskar Hamerski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam autograf jaki dostałam od Oskara Hamerskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Oskar Hamerski - Teatralnych "Klasyka Polska" w 2005 roku. W Teatrze Imka występuje w spektaklu "Opis Obyczajów III" w reż. Mikołaja Grabowskiego. Od 2005 roku w zespole Teatru Narodowego. Absolwent krakowskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego (1999). W latach 1999–2003 aktor Teatru Nowego w Łodzi. Współpracował z Narodowym Starym Teatrem im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie, Düsseldorfer Schauspielhaus oraz ze scenami warszawskimi: Teatrem Dramatycznym, Wytwórnia, Laboratorium Dramatu, IMKA, Centrala Warszawa, a także z Teatrem Polskiego Radia i Teatrem Telewizji Polskiej. Związany z warszawską grupą artystyczną „Pożar w burdelu”. Laureat nagrody prezydenta Łodzi (2001) i nagrody za rolę Konrada w Wyzwoleniu Wyspiańskiego w reżyserii Mikołaja Grabowskiego w Narodowym Starym Teatrze w Krakowie na 30. Opolskich Konfrontacjach Teatralnych (2005).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy