Ariana dla WS | Blogger | X X

4.11.2019

Cezary Kosiński


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaski dostałam od Cezarego Kosińskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Cezary Kosiński - urodził się 8 kwietnia 1973 roku w Bielsku Podlaskim. Polski aktor filmowy i teatralny. W 1996 roku ukończył studia na Wydziale Aktorskim warszawskiej PWST. Wystąpił w ponad 40 filmach i serialach. Do ważniejszych wcieleń filmowych w dorobku Kosińskiego należy Tadeusz Frei z Długu Krzysztofa Krauzego. Szerszą popularność zawdzięcza roli doktora Jacka Mejera w serialu Na dobre i na złe. W 2007 roku prowadził w TVP 2 wspólnie z Pawłem Burczykiem teleturniej Wielki Poker. Od początku kariery związany z Teatrem Rozmaitości w Warszawie (obecnie TR Warszawa). Żonaty, ma córkę i syna.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze