Ariana dla WS | Blogger | X X

20.10.2019

Jadwiga Jankowska-Cieślak


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jadwigi Aleksandry Jankowskiej-Cieślak. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Jadwiga Aleksandra Jankowska-Cieślak - urodziła się 15 lutego 1951 roku w Gdańsku. Polska aktorka teatralna i filmowa. Laureatka szeregu nagród, w tym Złotej Palmy dla najlepszej aktorki na Festiwalu Filmowym w Cannes za główną rolę w filmie Inne spojrzenie (1982), dwukrotnie laureatka Złotych Lwów za najlepszą główna rolę kobiecą na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych za filmy Sam na sam i Wezwanie (1977, 1997) oraz laureatka Polskiej Nagrody Filmowej Orła za najlepszą główną rolę kobiecą w filmie Rysa (2008). Ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie w 1972.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz