Ariana dla WS | Blogger | X X

7.10.2019

Anna Gzyra


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Gzyra. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Anna Gzyra-Augustynowicz - urodziła się 3 października 1984 roku w Warszawie. Polska aktorka. Jest absolwentką Akademii Teatralnej w Warszawie, którą ukończyła w 2007. W 2007 za rolę Felicji w przedstawieniu Pułapka na XXV Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi otrzymała trzecią nagrodę Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W tym samym roku zagrała jedną z głównych ról w filmie Jutro idziemy do kina w reż. Michała Kwiecińskiego. Popularność przyniosła jej rola Sylwii Okońskiej w serialu M jak miłość (TVP2). Z poprzedniego związku ma córkę, Helenę (ur. 2011) Od 14 sierpnia 2014 jest żoną Jakuba Augustynowicza, z którym ma syna Henryka (ur. 2018).

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze