Ariana dla WS | Blogger | X X

17.09.2019

Małgorzat Gutkowska-Adamczyk


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Małgorzaty Gutkowskiej-Adamczyk. Niestety nie mam zdjęcia z pisarką.


O pisarce:
Małgorzata Gutowska-Adamczyk – polska pisarka, historyk teatru, scenarzystka filmowa, dziennikarka. Przez krótki okres była nauczycielką języka polskiego i łaciny w Liceum Ogólnokształcącym w Mińsku Mazowieckim. Jest absolwentką Wydziału Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Jest żoną reżysera filmowego, Wojciecha Adamczyka. Ma dwóch synów: Macieja i Piotra.

Mój autograf od pisarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratuluję!!!! Zapraszam na nowy wpis: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2019/09/stanisawa-celinska.html

    OdpowiedzUsuń