Ariana dla WS | Blogger | X X

10.08.2019

Mateusz Szymkowiak


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mateusza Szymoniaka. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Mateusz Szymkowiak  - urodził się w 1987 roku. Dziennikarz i prezenter telewizyjny. Pierwszy kontakt z telewizją miał już w wieku 14 lat podczas stażu przy programie TVN "Chwila prawdy". Kiedy skończył magiczne 18 lat został pracownikiem stacji muzycznej Viva. Dwa lata później trafił do TVP i z tą stacją jest do dziś związany. Studiował socjologię na Uniwersytecie Warszawskim. Na początku dostał się na trzy kierunki: dziennikarstwo, europeistykę i socjologię. Jak sam podkreśla, dziś uważa, że socjologia to był świetny wybór, bo studia pokazały mu, że świat nie jest jednowymiarowy, że ludzka różnorodność i relacje międzyludzkie są inspirujące i fantastyczne. Z ciekawostek na jego temat, często podkreśla, że zna podstawy języka migowego. Nie mówi w sieci zbyt wiele na temat swojego życia prywatnego.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze