Ariana dla WS | Blogger | X X

3.08.2019

Marta Wierzbicka


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marty Wierzbickiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Marta Wierzbicka - urodziła się 30 stycznia 1991 roku w Warszawie. Polska aktorka telewizyjna, teatralna i dubbingowa, znana głównie z roli Oli Zimińskiej w serialu telewizyjnym Na Wspólnej, w którym występowała w latach 2006–2017 oraz od 2019. Studiowała na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Popularność na szklanym ekranie zyskała dzięki roli Oli Zimińskiej w serialu TVN Na Wspólnej, gdzie występowała przez 11 lat. W 2017 ogłosiła odejście z serialu. W 2019 powróciła na plan serialu[3]. Podłożyła głos pod tytułową postać w filmach Alicja w Krainie Czarów i Alicja po drugiej stronie lustra. Występuje w warszawskim Teatrze Capitol[4]. W 2013 wzięła udział w rozbieranej sesji do magazynu „Playboy”. Była uczestniczką drugiej edycji programu rozrywkowego Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami (2014) i drugiej edycji programu TVN Azja Express (2017). Ma siostrę Katarzynę.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze