Ariana dla WS | Blogger | X X

21.07.2019

Abelard Giza


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Alberta Gizy. Niestety nie mam zdjęcia z komikiem.

O komiku:
Abelard Piotr Giza - urodził się 15 września 1980 roku w Pruszczu Gdańskim. Polski komik, stand-uper, scenarzysta, autor tekstów komediowych. Założyciel i lider Kabaretu Limo. Twórca programów stand-upowych "Proteus Vulgaris", "Ludzie, trzymajcie kapelusze", "Numer 3". Aktualnie jeździ z programem "Piniata". Twórca serialu "Kryzys". Autor tekstów do magazynu satyrycznego „Chichot” oraz kilku programów telewizyjnych. Od 2007 do 2015 roku działał w Grupie Impact. Członek grupy teatralnej Muflasz oraz od 2018 roku pomocnik retoryczny i powieściopisarz. Jest wnukiem gdańskiego malarza prof. Hugona Laseckiego i starszym bratem malarza Hugona Gizy (ur. 1982).

Mój autograf od komika:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

6 komentarzy