Ariana dla WS | Blogger | X X

4.06.2019

Wojciech Smarzowski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Wojciecha Smarzowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z reżyserem.

O reżyserze:
Wojciech Smarzowski -  urodził się 8 stycznia 1963 roku w Korczynie. Polski reżyser filmowy i teatralny, scenarzysta, operator filmowy. Pochodzi z rodziny wojennych przesiedleńców z obszaru Kresów Wschodnich w 1944. Wychowywał się w Jedliczu, gdzie uczęszczał do szkoły podstawowej i liceum. W młodości trenował piłkę nożną w klubie Nafta Jedlicze. Interesował się fotografią. Został absolwentem wydziału operatorskiego PWSFTviT w Łodzi. Studiował filmoznawstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim. Początkowo zajmował się filmem dokumentalnym, reklamowym i teledyskami. Podczas powstawania filmu Pod Mocnym Aniołem powstał film dokumentalny Pod Mocnym Smarzolem, którego reżyserem był Adam Lewandowski, a współscenarzystą i producentem Jacek Rzehak, który był także producentem Pod Mocnym Aniołem i Kleru.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze