Ariana dla WS | Blogger | X X

1.06.2019

Philippe Tłokiński


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Filipa Tłokińskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Philippe Tłokiński - urodził się 6 maja 1985 roku w Bois-Bernard. Polski aktor filmowy i teatralny. Urodził się w Bois-Bernard we Francji, jest synem byłego piłkarza Widzewa Łódź, Mirosława Tłokińskiego. Wychowywał się w Genewie, w 2008 został absolwentem Wyższej Szkoły Teatralnej w Saint-Étienne. Grał na deskach francuskich i szwajcarskich teatrów: Théâtre du Trèfle w Poitiers, Comédie de Reims, Théâtre Saint-Gervais w Genewie. Związany z Teatrem Komedia w Warszawie[4]. Karierę filmową rozpoczynał, grając w filmach i serialach francuskich. W Polsce znany głównie z ról w serialach Prosto w serce i Przepis na życie. Od marca 2012 roku prezenter telewizyjny w programie „Rude Tube” na antenie telewizji AXN Spin; show prowadzi wspólnie z Mariuszem Infuleckim.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze