Ariana dla WS | Blogger | X X

12.05.2019

Jakub Kucner


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jakuba Kucnera. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Jakub Piotr Kucner - urodził się 28 marca 1988 roku  w Poznaniu. Polski fotomodel, aktor, prezenter telewizyjny, konferansjer, trener personalny i fitness, aktywista społeczny i osobowość medialna, Mister Polski 2017. Ma siostrę. W gimnazjum uprawiał wioślarstwo, a w liceum grał w klubie w piłkę nożną. Jest absolwentem kulturoznawstwa i medioznawstwa w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Ukończył studium aktorskie. Przed rozpoczęciem kariery medialnej pracował w dziale sprzedaży w jednej z sieci klubów fitness. Później został trenerem personalnym. Wystąpił epizodycznie w kilku serialach: Barwy szczęścia (2013), Na sygnale (2016), Lekarze na start (2017), Zawsze warto (2019) i M jak miłość (2019). Współpracował z Centrum Kultury „Zamek” w Poznaniu. W 2015 dotarł do finału wyborów Mistera Polski. W 2017 wygrał konkurs, zostając Misterem Polski 2017. W lipcu 2018 reprezentował Polskę w konkursie Mister Global w Singapurze. Dotarł do finału, w którym zdobył tytuł II Wicemistera Global 2018. W grudniu jako reprezentant Polski zdobył tytuł I Wicemistera Supranational 2018 na gali Mister Supranational w Krynicy-Zdroju. W maju 2018 był nominowany do Gwiazdy Plejady w kategorii „debiut roku”. Brał udział w telewizyjnym programie rozrywkowym stacji Polsat Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami (2019). Udziela się charytatywnie i bierze udział w akcjach humanitarnych. Współpracował ze Stowarzyszeniem „Mali Bracia Ubogich”, uczestniczył też w misjach humanitarnych w Gambii. W 2018 wraz z Karoliną Zagozdon założył fundację „Power Changers” niosącą pomoc dzieciom z ubogich, afrykańskich krajów. Jest związany z Karoliną Zagozdon, którą poznał w 2015 podczas castingów do wyborów Mistera Polski.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze