Ariana dla WS | Blogger | X X

20.03.2019

Cezary Łukaszewicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Cezarego Łukaszewicza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Cezary Łukaszewicz - urodził się 25 sierpnia 1981 roku we Wrocławiu. Polski aktor teatralny i filmowy. Na scenie teatralnej zadebiutował w wieku 14 lat spektaklem Przygody Tomka Sawyera wyreżyserowanym przez Marka Obertyna i wystawionym w Teatrze na Woli w Warszawie. W 2004 roku ukończył warszawską Akademię Teatralną. Przez siedem lat aktor Teatru Nowego im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu. Od 2013 roku jest w zespole Teatru Polskiego we Wrocławiu. Współpracował z wieloma uznanymi reżyserami m.in. Waldemarem Śmigasiewiczem, Krzysztofem Garbaczewskim, Agatą Dudą-Gracz czy Radosławem Rychcikiem. Wziął udział w pełnym wystawieniu Dziadów Adama Mickiewicza, czternastogodzinnym spektaklu wyreżyserowanym przez Michała Zadarę. Za rolę w Dziadów część III otrzymał nagrodę serwisu „Teatr dla was” za najlepszą drugoplanową rolę męską na XXXVI Warszawskich Spotkaniach Teatralnych. Stworzył wiele ról filmowych i telewizyjnych. Zagrał m.in. w filmach Komornik Feliksa Falka, Cudowne lato Ryszarda Brylskiego czy Wałęsa.Człowiek z nadziei. Andrzeja Wajdy. Popularność przyniosły mu kryminalne filmy telewizyjne. Serial Paradoks w reżyserii Grega Zglińskiego i Borysa Lankosza, gdzie partnerował Bogusławowi Lindzie oraz produkcje Canal+ Belfer Łukasza Palkowskiego i Kruk. Szepty słychać po zmroku. Macieja Pieprzycy. W nominowanym do Oscara filmie fabularnym przemalowanym techniką malarską Vincenta van Gogha p.t. Twój Vincent Doroty Kobieli i Hugh Welchmana wcielił się w postać brata malarza, Theo van Gogha.

Mój autograf od aktora:
 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz