Ariana dla WS | Blogger | X X

28.02.2019

Michalina Sosna


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michaliny Sosny. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Michalina Sosna - urodziła się 13 maja 1989 roku w Tychach. Polska aktorka i artystka kabaretowa, członkini Kabaretu na Koniec Świata. Urodziła się na Śląsku, w Tychach. Jest absolwentką Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi (2013). Dwukrotnie występowała na Międzynarodowym Festiwalu Szkół Filmowych i Teatralnych w Moskwie, gdzie nominowano ją do Głównej Nagrody Żeńskiej za rolę Małgorzaty w spektaklu „Z Różewicza dyplom”. Związana jest z warszawskimi teatrami: 6. piętro, Kamienica i Capitol. Grała role w polskich serialach i filmach: La La Poland, Przyjaciółki, Na dobre i na złe, M jak miłość, Za marzenia, Komisarz Alex, Barwy szczęścia, Hotel 52, Trzecia połowa, Druga szansa, Miszmasz, czyli kogel-mogel 3, Planeta singli i Ostra randka. Jesienią 2018 wzięła udział w 10. edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo emitowanego na antenie telewizji Polsat. Po dziewięciu odcinkach zajęła 7. miejsce z dorobkiem 177 punktów.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz