Ariana dla WS | Blogger | X X

7.02.2019

Karolina Piechota


Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Karoliny Piechoty. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:
Karolina Piechota - urodziła się 10 marca 1984 roku w Kozienicach. Polska aktorka telewizyjna i teatralna. W 2007 ukończyła Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. W latach 2007-2013 aktorka Teatru Wybrzeże w Gdańsku, a do 2015 aktorka Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu. W 2008 roku podczas 33. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni odebrała nagrodę za najlepszy debiut aktorski za rolę w filmie Drzazgi (reż. Maciej Pieprzyca). W 2009 roku na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Kairze odebrała nagrodę w kategorii dla najlepszej aktorki za rolę w filmie Drzazgi. W 2018 roku urodziła syna.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz