Ariana dla WS | Blogger | X X

1.02.2019

Marcin Korcz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcina Korcza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Marcin Korcz - urodził się 15 listopada 1986 w Krakowie. Polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Jest synem Marioli i Kazimierza Korczów. Jego matka jest nauczycielką nauczania zintegrowanego, a ojciec pracuje jako nauczyciel wychowania fizycznego. Wychowywał się w Libiążu, ukończył I LO im. Stanisława Staszica w Chrzanowie. W 2009 ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. Jest aktorem Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi. Telewidzom znany z roli Michała Kercza w serialu Rodzina zastępcza, Dagmara w serialu Przyjaciółki, Szymona Kmiecińskiego w serialu Pierwsza miłość oraz Pawła Radeckiego w serialu O mnie się nie martw. W 2012 zagrał główną rolę w filmie fabularnym Być jak Kazimierz Deyna. W listopadzie 2016 uzyskał nominację do Telekamer 2017 w kategorii Nadzieja telewizji. Od 3 marca do 5 maja 2017 brał udział w siódmej polsatowskiej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jego partnerką taneczną była Wiktoria Omyła, z którą odpadł w odcinku półfinałowy, zajmując trzecie miejsce.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze