Ariana dla WS | Blogger | X X

26.01.2019

Bogna Sworowska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Bogny Sworowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z modelką.

O modelce:
Bogna Sworowska - urodziła się w 1967 w Warszawie. Polska modelka, II wicemiss Miss Polonia 1987. W wieku 16 lat zaczęła pozować do zdjęć Lidii Popiel i Marka Czudowskiego. Nawiązała współpracę z domem mody Moda Polska, którego stała się jedną z rozpoznawalnych modelek. W 1983 wyjechała do Mediolanu, gdzie uczestniczyła w pokazach mody i sesjach zdjęciowych. Między wyjazdami do Mediolanu a współpracą z Modą Polską, w 1987 wzięła udział w wyborach Miss Polonia. Podczas finału konkursu zdobyła dwa tytuły: II Wicemiss oraz Miss Foto, dzięki czemu wygrała m.in. wycieczkę do Chicago. Podczas pobytu w Stanach Zjednoczonych zgłosiła się do profesjonalnej agencji modelek, dzięki czemu zaczęła pracować na amerykańskich wybiegach. Podpisała również kontrakt z agencją modelek w Paryżu. W lutym 1990 pojawiła się na okładce amerykańskiej edycji „Playboya”, zostając pierwszą (i dotychczas jedyną Polką), która tego dokonała. W 1998 zakończyła, trwającą blisko 15 lat, karierę międzynarodową. Po niespodziewanej śmierci swojego partnera powróciła do Polski, po czym ponownie wyjechała do Francji, gdzie pracowała przez dwa lata w biurze architektury dekoracyjnej w dziale marketingu i komunikacji społecznej. W 1998 założyła z przyjaciółką agencję public relations. W 1999 na stałe powróciła do Polski, a do maja pełniła funkcję rzecznika prasowego stacji telewizyjnej TVN[8]. Była związana z przedsiębiorcą o imieniu Siergiej, który został zastrzelony w paryskim mieszkaniu na dwa miesiące przez ślubem ze Sworowską. Z kolejnego, trwającego trzy lata związku z poetą i autorem scenariuszy filmowych, modelka ma syna, Ivana (ur. 2004). Obecnie związana jest z malarzem i grafikiem Rafałem Olbińskim. Mieszkała i pracowała we Włoszech, USA i Francji. Od 1999 przebywa w Polsce.

Mój autograf od modelki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze