Ariana dla WS | Blogger | X X

23.01.2019

Jimmie Wilson


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jimmie`go Wilson`a. Oprócz niego mam również zdjęcie z piosenkarzem.

O piosenkarzu:
Jimmie Wilson – amerykański piosenkarz, autor piosenek i aktor, reprezentant San Marino w 62. Konkursie Piosenki Eurowizji (2017). Urodził się i wychował w Detroit w stanie Michigan, jest najmłodszym z trzynaściorga dzieci swoich rodziców. Studiował aktorstwo w Hollywood. Po zakończeniu edukacji grał w musicalu Sisterella, wyprodukowanym przez Michaela Jacksona. Następnie przeprowadził się do Niemiec, gdzie otrzymał główną rolę Baracka Obamy w musicalu Hope! – Das Obama Musical. Mieszkał we Włoszech i w Londynie, obecnie mieszka we Frankfurcie. W 2012 roku wziął udział w trzeciej edycji polskiego programu talent show Must Be the Music. Tylko muzyka. W etapie castingowym zaprezentował utwór „Sex on Fire” z repertuaru Kings of Leon i zakwalifikował się do półfinałów. W odcinku półfinałowym wykonał medley utworów „Sex Bomb” Toma Jonesa oraz „SexyBack” Justina Timberlake’a. W 2015 roku uczestniczył w dziesiątej edycji programu, gdzie wykonał swoje własne utwory „So Damn Beautiful” oraz „The Color Red”, ponownie kończąc udział na etapie półfinałów. W 2014 roku nagrał utwór „Summer Time” razem z turecko-holenderskim producentem muzycznym Burakiem Yeterem. 12 marca 2017 roku został ogłoszony, wraz z Valentiną Monettą, reprezentantem San Marino w 62. Konkursu Piosenki Eurowizji z utworem „Spirit of the Night”, skomponowanym przez Ralpha Siegela. 11 maja 2017 roku wystąpił z piosenkarką w drugim półfinale konkursu i zajął ostatnie, osiemnaste miejsce. 12 maja wydał debiutancki album studyjny, zazatytułowany So Damn Beautiful.

Mój autograf od piosenkarza:

Moje zdjęcie z piosenkarzem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

5 komentarzy

  1. Pięknie! Moje gratulacje, wiem, że dawno nic nie wrzucałam ale zapraszam na nowości :) https://autografygwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !
    https://autografymateuszz90.blogspot.com/2019/01/473-gabriel-boschilia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D Super, że udało Ci się zrobić zdjęcie ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń