Ariana dla WS | Blogger | X X

17.12.2018

Klaudia Carlos


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Klaudii Carlos. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

O dziennikarce:
Klaudia Carlos-Machej (ur. 24 czerwca 1974 w Poznaniu) – polska dziennikarka, prezenterka Telewizji Polskiej, doktor nauk humanistycznych w dys­cy­pli­nie nauk o sztuce. Wykładowca akademicki i prodziekan Wydziału Dyrygentury Chóralnej, Edukacji Muzycznej, Muzyki Kościelnej, Rytmiki i Tańca Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Jej ojciec jest z pochodzenia Portugalczykiem. Ukończyła Państwową Szkołę Baletową w Poznaniu, Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie i Podyplomowe Studia Dziennikarskie na UAM w Poznaniu. Pracuje jako adiunkt w Zakładzie Tańca na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie, gdzie pełni też funkcję prodziekan Wydziału Dyrygentury Chóralnej, Edukacji Muzycznej, Muzyki Kościelnej, Rytmiki i Tańca. Była modelką oraz tancerką „Mazowsza”, swoich sił próbowała również w filmie. W latach 1993–1995 była twórcą programu telewizyjnego TVP WOT Pokochać taniec. W latach 1997-2011 prowadziła serwis sportowy w telewizji TVN, a od 2006 roku również Sportowe podsumowanie dnia w TVN24. W 2001 roku była gościem świątecznego wydania programu Droga do gwiazd, w którym śpiewała kolędę „W żłobie leży”. W 2005 roku wzięła udział w pierwszej edycji programu Taniec z gwiazdami, w którym zajęła szóste miejsce w parze z Rafałem Maserakiem. Od 2006 do 2008 roku razem z Katarzyną Bosacką prowadziła magazyn Salon piękności w telewizji TVN Style. W 2009 roku prowadziła program Notatnik Klaudii na antenie TVN Warszawa, w którym przedstawiała kobiecą stronę Warszawy. We wrześniu 2011 roku przeszła do TVP1, gdzie została prowadzącą programów: Kawa czy herbata?, Zdrowo z Jedynką oraz Linia Zdrowia. Jako członkini jury wystąpiła w programie Daniec z gwiazdami, czyli Euro Show. Od września 2013 roku do czerwca 2017 roku prowadziła program Puls Polski w TVP Info. Jej mężem jest śpiewak operowy Dariusz Machej. Jest matką dwójki dzieci: Antoniego (ur. 1997) i Marii (ur. 2010).

Autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz