Ariana dla WS | Blogger | X X

12.11.2018

Adam Zdrójkowski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Adama Zdrójkowskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

O aktorze:
Adam Zdrójkowski - urodził się 29 maja 2000 w Warszawie. Polski aktor i prezenter telewizyjny. Jest znany z roli Pawełka w serialu Polsatu Rodzina zastępcza oraz Kuby Boskiego w serialu TVP2 Rodzinka.pl. Od 2 września do 21 października 2016 brał udział w szóstej emitowanej przez telewizję Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jego partnerką taneczną była Wiktoria Omyła, z którą zajął czwarte miejsce, odpadając w ósmym odcinku. Od 1 stycznia 2018 współprowadzi, wraz z Tomaszem Kammelem i Barbarą Kurdej-Szatan, program TVP2 The Voice Kids.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam na Warszawskich Powązkach.

4 komentarze