Ariana dla WS | Blogger | X X

5.11.2018

Wiesława Mazurkiewicz


Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Wiesławy Mazurkiewicz. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

O aktorce:
Wiesława Mazurkiewicz-Lutkiewicz - urodziła się  25 marca 1926 roku  w Łodzi. Polska aktorka. W 1952 roku ukończyła PWST w Łodzi. Jej debiut teatralny miał miejsce 7 kwietnia 1951 roku. W 1979 roku została odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi. Współpracowała przeważnie z Zygmuntem Hübnerem w Teatrze Powszechnym w Warszawie. Będąc na emeryturze gra w trzech warszawskich teatrach. 29 marca 2016 została odznaczona przez MKiDN Srebrnym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis. Była żoną Gustawa Lutkiewicza (w filmie Zakole z 1988 wspólnie zagrali parę małżeńską).

Moje zdjęcie z aktorką:

Mój autograf od aktorki:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam na Warszawskich Powązkach.

2 komentarze

  1. gratulacje :-) pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post ;)
    https://paulin10.blogspot.com/2018/11/161-adnan-januzaj.html

    OdpowiedzUsuń