Ariana dla WS | Blogger | X X

27.11.2018

Stanisław Jaskułka


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Stanisława Jaskułki. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Stanisław Jaskułka - urodził 16 października 1948 roku w Nowym Targu. Polski aktor teatralny i filmowy. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Krakowie w 1971. Pracował w Bałtyckim Teatrze Dramatycznym w Koszalinie (1971-1972), Teatrze im. Juliusza Osterwy w Lublinie (1972-1975), Teatrze Współczesnym we Wrocławiu (1975-1979 i Teatrze im. Stefana Jaracza w Łodzi (1979-1995). Występował w wielu filmach i serialach telewizyjnych, m.in. Plebania, Wyrok na Franciszka Kłosa, Autoportret z kochanką. Jest także aktorem dubbingowym. W 1989 roku odznaczony Srebrnym, a w 2005 Złotym Krzyżem Zasługi. Ponadto do dnia dzisiejszego Stanisław Jaskułka czynnie udziela się w organizacji zawodów psich zaprzęgów jako prowadzący całą imprezę. Od wielu lat jest również konferansjerem podczas Europejskich Nadbużańskich Spotkań Folklorystycznych w Sokołowie Podlaskim (zawsze w ludowym stroju góralskim).

Moje zdjęcie z aktorem:

Mój autograf od aktora:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam na Warszawskich Powązkach.

3 komentarze