Ariana dla WS | Blogger | X X

20.10.2018

Ava Max

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Avy Max. Oprócz niego mam zdjęcie z piosenkarką.

O piosenkarce:
Amanda Ava Koci - urodziła się 16 lutego 1994 roku. Jest amerykańską piosenkarką, najbardziej znaną ze swojego pseudonimu Ava Max. Najbardziej znana jest z singla " Sweet but Psycho ", który osiągnął numer jeden na szwedzkim wykresie Sverigetoplikstanu. Amanda Ava Koci (ur. 16 lutego 1994 r.) Jest amerykańską piosenkarką, najbardziej znaną ze swojego pseudonimu Ava Max. Najbardziej znana jest z singla " Sweet but Psycho ", który osiągnął numer jeden na szwedzkim wykresie Sverigetoplikstanu. Koci urodził się 16 lutego 1994 r. W Wisconsin dla albańskich imigrantów. Karierę zawodową rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych. Max został zaprezentowany na singlu "Clap Your Hands" Le Youth w 2017 roku. Wydała swój debiutancki singiel "My Way", w Atlantic Records 20 kwietnia 2018 roku. Osiągnęła szczyt 38 w Airplay 100 wykres z Rumunii. Jej drugi singiel "Slippin" z gościnnym udziałem GASHI został wydany 11 maja 2018 roku. Trzeci singiel " Sweet but Psycho " został wydany 17 sierpnia 2018 roku. przez Cirkut, stał się przełomowym hitem Maxa, osiągając numer jeden na szwedzkiej liście przebojów. Max pojawił się także na albumie 7 albumu Davida Guetta , na utworze "Let It Be Me", który napisała na fortepianie.

Moje zdjęcie z piosenkarką:
Mój autograf od piosenkarki:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

5 komentarzy