Ariana dla WS | Blogger | X X

3.10.2018

Alice Merton

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Alice Merton. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

O piosenkarce:
Alice Merton - urodziła się 13 września 1993 roku w Frankfurcie nad Menem. Niemiecko–irlandzka piosenkarka. W 2017 r. zyskała popularność dzięki swojemu debiutanckiemu singlowi pt. „No Roots”. Jej ojciec jest Irlandczykiem, matka pochodzi z Niemiec. Urodziła się w Frankfurcie nad Menem, jednak dzieciństwo spędziła w Kanadzie. W wieku 13 lat powróciła do Niemiec[3]. W 2013 r. ukończyła studia na Popakademie Baden-Württemberg w Mannheim. W ciągu swojego życia przeprowadzała się wielokrotnie; po studiach mieszkała kolejno w Monachium, Kolonii, Anglii, Augsburgu i Berlinie. Założyła wytwórnię płytową Paper Plane Records. Pod koniec 2016 roku Alice wydała swój pierwszy singiel „No Roots”. Był on notowany w czołówce list przebojów w Austrii, Francji[8], oraz w Niemczech[9]. Pokrył się platyną w tych krajach. Na początku lutego 2017 wydała swój debiutancki minialbum zatytułowany No Roots. Debiutancki, długogrający album Alice zatytułowany Mint zostanie wydany 18 stycznia 2019. 7 września nastąpiła premiera singla Alice „Why So Serious”. Artystka zapowiedziała także drugi, jeszcze nie zatytułowany singiel, którego premiera będzie miała miejsce w listopadzie.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz