Ariana dla WS | Blogger | X X

29.08.2018

Gabriel Fleszar

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Gabriela Fleszara. Niestety nie mam zdjęcia z muzykiem.

Krótko o muzyku:
Gabriel Amadeusz Fleszar - urodził się 27 września 1979 roku w Złotoryi. Polski muzyk, wokalista i autor tekstów. Członek zespołu Candida. W szkole podstawowej uczył się grać na fortepianie i gitarze, a w szkole średniej śpiewał w chórze Państwowego Liceum Muzycznego w Legnicy. W 1998 Gabriel wraz z przyjaciółmi założył własną grupę teatralną 300 Chwil Do Deja Vu, z którą wystawił spektakl 4/4 nagrodzony na Festiwalu Teatrów Amatorskich w Legnicy. Wygrał Ogólnopolskie Przesłuchania Wokalistów zorganizowane przez firmę Universal Music Polska. W nagrodę podpisał kilkuletni kontrakt fonograficzny. W 2011 wziął udział w programie The Voice of Poland emitowanym na antenie stacji telewizyjnej TVP2. Oprócz muzyki Gabriel Fleszar próbował także aktorstwa – zagrał główną rolę w polskim filmie Sezon na leszcza w reżyserii Bogusława Lindy.

Mój autograf od muzyka:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze