Ariana dla WS | Blogger | X X

20.08.2018

Tomira Kowalik

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomiri Kowalika. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Tomira Kowalik - urodziła się 3 października 1947 roku we Wrocławiu. Polska aktorka teatralna i filmowa. W 1972 roku ukończyła studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. W teatrze zadebiutowała w grudniu 1972 rolą Mollie w Pułapce na myszy Agathy Christie. Aktorka od 1973 roku związana z Teatrem Wybrzeże w Gdańsku.

Mój autograf od aktorki:
 Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze

  1. Gratulacje!! :) Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zacząłem przygodę z blogowaniem. Będzie mi miło, jeśli zajrzysz :) https://jestwspaniale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń