Ariana dla WS | Blogger | X X

1.08.2018

Paulina Biernat

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pauliny Biernat. Niestety nie mam zdjęcia z tancerką.

Krótko o tancerce:
Paulina Biernat - urodziła się 9 czerwca 1986 roku  w Kielcach. Polska tancerka, psycholog, coach i prezenterka telewizyjna. Wychowała się w Kielcach. Ukończyła naukę w kieleckim II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Śniadeckiego, jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku psychologii. Treningi tańca towarzyskiego rozpoczęła w wieku dziewięciu lat w kieleckim klubie „Jump”. W parze z Jakubem Żeglenem osiągnęła najwyższą, międzynarodową klasę taneczną „S”. Od 2009 do końca 2011 tańczyła w parze z włoskim tancerzem Stefano Terrazzino, w międzyczasie jej partnerem tanecznym był też Marek Dedik. Wiosną 2010 zadebiutowała w charakterze trenerki tańca w programie TVN Taniec z gwiazdami. Od 7 marca do 2 maja 2010 partnerowała aktorowi Arturowi Barcisiowi w jedenastej edycji programu, w której zajęli siódme miejsce. Od 4 września do 6 listopada 2011 występowała w trzynastym sezonie programu w parze z piosenkarzem Michałem Szpakiem, z którym zajęła piąte miejsce, odpadając w dziesiątym odcinku. 10 marca 2012 wzięła udział w pierwszym Tanecznym Turnieju Gwiazd „Elixa 2012”; w parze z modelem Pawłem Stalińskim zajęli drugie miejsce. W 2014 wzięła udział w pierwszej, emitowanej przez telewizję Polsat, edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Od 7 do 14 marca 2014 partnerowała aktorowi Jackowi Lenartowiczowi w pierwszej, polsatowskiej edycji show i zajęła z nim przedostatnie, jedenaste miejsce, odpadając w drugim odcinku. Od 3 do 17 marca 2017 tańczyła z dziennikarzem sportowym Tomaszem Zimochem w siódmym sezonie programu i zajęła z nim dziewiąte miejsce, odpadając w trzecim odcinku. W 2015 zaczęła prowadzić cykl Para do poprawy, emitowany w programie Dzień dobry TVN. Była też prowadzącą autorskiego programu Inspired.by, realizowanego dla portalu Business & Prestige. Od 2018 prowadzi program Taniec życia, realizowany dla serwisu internetowego Onet.pl. Była zaręczona z Kubą Miatkowskim. W kwietniu 2018 w rozmowie z serwisem Plejada.pl potwierdziła rozstanie z partnerem, do którego doszło latem 2017.

Mój autograf od tancerki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze