Ariana dla WS | Blogger | X X

27.06.2018

Anna Cieślak

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Cieślak. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Anna Cieślak - urodziła się 17 września 1980 roku w Szczecinie. Polska aktorka. Ukończyła VI Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie, a w 2000 roku Lart StudiO. W 2004 roku ukończyła PWST w Krakowie[1]. W następnym roku została wyróżniona nagrodą za debiut aktorski przez Prezydenta Gdyni Wojciecha Szczurka podczas FPFF w Gdyni za film Masz na imię Justine[1]. Za ten sam film na Festiwalu Filmowym w Mons w Belgii otrzymała nagrodę za główną rolę kobiecą[1]. Występuje również na deskach teatru, gdzie zadebiutowała 16 stycznia 2004. Grała m.in. w Teatrze im. J. Słowackiego w Krakowie i Teatrze Polskim w Warszawie. 12 kwietnia 2006 roku została wyróżniona przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, od którego otrzymała list gratulacyjny. Od 11 września 2015 brała udział w czwartej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami, emitowanego w telewizji Polsat. Jej partnerem tanecznym był Rafał Maserak, z którym ostatecznie zajęła 6. miejsce. 22 października 2015 poinformowano, że Cieślak zrezygnowała z programu z powodu kontuzji, doznanej na treningach do kolejnego show]. Była związana z Czesławem Mozilem. Jej stryjem jest dziennikarz i aktor Bronisław Cieślak.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze