Ariana dla WS | Blogger | X X

6.06.2018

Urszula Dębska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Urszuli Dębskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Urszula Dębska - urodziła się 11 października 1987 roku w Warszawie. Polska aktorka. Jest córką aktora Andrzeja Dębskiego. Urodziła się w Warszawie, ale kilka pierwszych lat życia spędziła w Sopocie. Po powrocie do Warszawy rodzice zapisali ją na zajęcia teatralne. Studiowała prawo na Uniwersytecie Warszawskim, jednak zrezygnowała ze studiów na trzecim roku. W dzieciństwie występowała w spektaklach teatru telewizyjnego dla dzieci. Wystąpiła również w epizodzie w Chopinie na zamku w reżyserii Krzysztofa Zanussiego. W latach 2000–2008 należała do głównej obsady serialu Plebania, gdzie wcielała się w postać Karoliny Wojciechowskiej. Wystąpiła w dwóch epizodach serialu Kryminalni, a od 2008 roku gra jedną z głównych ról w Pierwszej miłości, gdzie wciela się w rolę Sabiny Weksler. W 2009 roku zagrała w szwedzkiej produkcji kinowej Johan Falk. Od 2 września do 7 października 2016 brała udział w szóstej emitowanej przez telewizję Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jej partnerem tanecznym był Wojciech Jeschke, z którym zajęła szóste miejsce, odpadając w szóstym odcinku.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
D
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

4 komentarze