Ariana dla WS | Blogger | X X

27.04.2018

Agnieszka Borowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostała od Agnieszki Borkowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z lekkoatletką.

Krótko o dziennikarce:
Agnieszka Borowska, w przeszłości przez wiele lat dziennikarka Telewizji Polskiej, dołączyła do zespołu Telewizji Republika. Na antenie stacji zadebiutowała w miniony weekend. Borowska prowadzi obecne w weekendy główne wydanie programu informacyjnego „Dzisiaj”, nadawane w TV Republika codziennie o godz. 19.45. Agnieszka Borowska przez lata związana była z Telewizją Polską. W przeszłości była reporterką „Panoramy” TVP2, a potem przygotowywała m.in. programy reporterskie „Kronika kryminalna Jedynki” i „Reporterzy no stop” dla TVP1. Równolegle związana była też z TVP Warszawa, tworząc dla tej anteny programy reporterskie i interwencyjne. W 2014 z grupą dziennikarzy przeniesiona została do LeasingTeam, a wiosną ub.r., znalazła się na liście pracowników tej firmy do zwolnienia. Zakończyła współpracę z TVP finalnie w październiku ub.r. Od kilku lat Borowska jest prezesem Fundacji Media Evolution. W przeszłości pracowała też w Radiu Wawa i w Rozgłośni Harcerskiej.
Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

6 komentarzy