Ariana dla WS | Blogger | X X

24.04.2018

Tomasz Jachimek

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Jachimka. Niestety nie mam zdjęcia z artystą kabaretowym.

Krótko o artyście kabaretowym:
Tomasz Jachimek - urodził się 11 października 1973 w Gdyni. Polski artysta kabaretowy, autor tekstów i konferansjer. Były piłkarz drużyn juniorskich Bałtyku Gdynia. Z wykształcenia dziennikarz. W okresie studiów dziennikarskich na Uniwersytecie Warszawskim pisał felietony i opowiadania publikowane w "Dzienniku Bałtyckim", a także występował w czwartoligowych drużynach piłki nożnej[2].W latach 1997–1999 był członkiem kabaretu Strzały z Aurory (I miejsce XV Przeglądu Kabaretowego PaKA, ex aequo z Absurdalnym Kabaretem). W 2002 roku założył jednoosobowy Kabaret Jachim Presents (I miejsce XVIII Przeglądu Kabaretowego PAKA). Obecnie, prowadząc różnego rodzaju spotkania, gale czy inne wydarzenia, występuje pod swoim imieniem i nazwiskiem.W 2004 roku został współpracownikiem Polskiego Radia Program III (jego skecze i monologi są często emitowane w Powtórce z rozrywki). Od 2005 roku jest stałym gościem programu publicystyczno-satyrycznego Szkło kontaktowe nadawanego na antenie TVN24. Oprócz tego od grudnia 2006 roku publikuje w tygodniku Newsweek Polska felietony z cyklu "Pięciopak Jachimka". Wcielał się w postać Syna w emitowanym przez TVP2 serialu kabaretowym Rodzina Trendych.Jest autorem monodramów Mężczyzna sukcesu – koncert solo, Reflektor na tatę (wystawiany w krakowskim Teatrze 38 w wykonaniu Piotra Plewy), Kolega Mela Gibsona (wystawiany w Teatrze Korez w Katowicach w 2007 roku) oraz od 2014 r. w rzeszowskim teatrze Bo Tak i [Ja]3 czyli dwa do jednego (wystawiany w Teatrze Konsekwentnym w Warszawie w 2010 roku) a także autorem tekstów sztuki "Wiwisexia" który miał premierę w 4 listopada 2016 na deskach Teatru Korez. W listopadzie 2007 roku ukazała się płyta DVD Tomasza Jachimka w serii Liga Kabaretów pod tytułem "Jachim Presents", a 20 października 2010 roku odbyła się premiera jego pierwszej książki pt. Handlarze czasem.W 2016 nawiązał współpracę z Grupą Onet-RAS Polska czego wynikiem był program Żółte papiery emitowany w OnetTV, program pokazywał autorski komentarz do wydarzeń kulturalnych, politycznych i sportowych.Program we wrześniu zmienił nazwę na Świat według Jachimka.

Mój autograf od artysty kabaretowego:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze