Ariana dla WS | Blogger | X X

4.04.2018

Małgorzata Potocka

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Małgorzaty Potockiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorka.

Krotko o aktorce:
Małgorzata Maria Potocka - urodziła się 17 sierpnia 1953 roku w Łodzi. Polska aktorka, reżyser, producentka filmowa. Uczęszczała do szkoły Niepokalanek w Nowym Sączu i jest wychowanką Siostry Eny (wzmianka o tym w książce Był taki dom, były takie dzieci autorstwa Siostry Eny). Absolwentka XXIX LO w Łodzi. W 1978 ukończyła studia na Wydziale Aktorskim, a w 1981 na Wydziale Reżyserskim w PWSFTviT. Córka scenografa Ryszarda Potockiego (1915–1975). Od 1 stycznia 2006 była dyrektorem łódzkiej TVP. W lutym 2010 została odwołana z tej funkcji. Była żoną Józefa Robakowskiego, a następnie partnerką Grzegorza Ciechowskiego. Ma dwie córki: Matyldę (ur. 1978) i Weronikę (ur. 1987). Jest dyrektorką artystyczną łódzkiej Szkoły Filmowej i Telewizyjnej „On Air”. Za zasługi w pracy artystycznej w 1996 otrzymała Złoty Krzyż Zasługi.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz