Ariana dla WS | Blogger | X X

20.01.2018

Agnieszka Cegielska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Cegielskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z prezenterką.

Krótko o prezenterce:
Agnieszka Cegielska, z domu Gołąbiewska - urodziła się 27 czerwca 1979 w Malborku. Prezenterka telewizyjna, wcześniej modelka, jako szesnastolatka wygrała Miss Polski Nastolatek 1995, była radna Malborka. Skończyła studia na kierunkach ekonomia i dziennikarstwo. Od 2004 roku pracuje w TVN jako prezenterka pogody. Wystąpiła gościnnie, jako prezenterka pogody, w serialu Magda M. W 2009 roku rozpoczęła pracę w Radiu Kolor – wspólnie z Tomaszem Siołkiem prowadziła audycję Testosteron.fm[4]. Laureatka Telekamer w latach: 2013, 2014 i 2015 w kategorii: Prezenter pogody. W 2016 za trzykrotne zwycięstwo w poprzednich latach w swojej kategorii otrzymała specjalną statuetkę – Złotą Telekamerę[8]. 30 stycznia 2017 roku wraz z Arturem Orzechem poprowadziła jubileuszową, 20. galę wręczenia nagród Telekamery 2017 zorganizowaną przez magazyn „Tele Tydzień”. Od 2002 jest żoną Dariusza Cegielskiego, mają syna Franciszka (ur. lipiec 2009).

Mój autograf od prezenterki:

Moje zdjęcie z prezenterką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam w Kawiarence TVN.

5 komentarzy