Ariana dla WS | Blogger | X X

18.12.2017

Marek Horczyczak

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marka Horczyczaka. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Marek Horczyczak (ur. 8 lipca 1966 w Warszawie) – dziennikarz telewizyjny i radiowy, instruktor sztuk walki wushu. Od 1994 w telewizji Polsat. Prowadził programy muzyczne: „Gramy!”. Od października 1994 prezenter pogody, a od 1997 także szef redakcji Pogody. W tym czasie jako pierwszy wprowadził na antenę informacje o wpływie pogody na samopoczucie człowieka – biomet, informacje o temperaturze odczuwalnej, informacje o natężeniu promieniowania UV. Autor wielu przysłów o tematyce pogodowej i przyrodniczej. Przygotował dla TV programy o tematyce przyrodniczej, edukacyjnej i rekreacyjnej: Bractwo Białego Orła, Relaks z Taichi. W tym czasie przez 3 lata przygotowywał autorskie prognozy pogody dla Tok FM. Prowadził audycje oraz pasmo porankowe: „Horczyczak budzi ludzi!”. Obecnie także w radiu PiN co piątek prowadzi „Pogodę dla bogaczy”. Reprezentant Polski w sztukach walki wushu, uczestnik mistrzostw świata w Makau w 2003 r. Prowadzi szkołę sztuk walki: Warszawskie Centrum Tai Chi. Obecnie także członek CBN-E Climat Broadcasters Network Europe organizacji zrzeszającej prezenterów pogody, meteorologów i emitentów powołanej przy Komisji Europejskiej.

Mój autograf od dziennikarza:

Moje zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam podczas 25 lecia TV Polsat.

1 komentarz