Ariana dla WS | Blogger | X X

30.11.2017

Aron Chupa

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Arona Chupy. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistą.

Krótko o wokaliście:
AronChupa, właściwie Aron Michael Ekberg - urodził się 30 marca 1991 w Borås. Szwedzki DJ, piosenkarz, producent muzyczny, autor tekstów, piłkarz i właściciel wytwórni płytowej. Jest członkiem zespołu muzycznego Albatraoz, założonego w 2012 roku. W sierpniu 2014 roku wydał singiel „I’m an Albatraoz”, w którym gościnnie zaśpiewała jego młodsza siostra Nora Ekberg (Little Sis Nora). Utwór dotarł do pierwszego miejsca szwedzkiej listy przebojów Sverigetopplistan oraz duńskiej Track Top-40, zajął też miejsca w pierwszej dziesiątce w Australii, Austrii, Finlandii, Francji, Niemczech[8], we Włoszech[9], w Holandii, Norwegii i w Nowej Zelandii. Teledysk do utworu osiągnął wynik ponad 805 milionów wyświetleń (stan na 22 sierpnia 2017). W 2015 piosenka zapewniła muzykowi nominację do nagrody szwedzkiego przemysłu fonograficznego Grammis. Jest piłkarzem klubu Byttorps IF, który gra w szwedzkiej czwartej lidze.

Mój autograf od wokalisty:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze