Ariana dla WS | Blogger | X X

26.09.2017

Emma Hewitt

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Emma Hewitt. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

Krótko o piosenkarce:
Emma Louise Hewitt urodziła się 28 kwietnia 1988 w miejscowości Geelong w Australii. Astralijska piosenkarka i autorka tekstów, mieszkająca w Holandii. Hewitt był wokalistą australijskiego zespołu rockowego "Missing Hours", który wydał w październiku 2008 r. Przez Sony Australia wydany debiutancki album. Zespół, który utworzyła ze swoim bratem Anthony, obecnie nie jest już aktywna, ponieważ obecnie mieszkają w Los Angeles i obecnie pracują jako autorzy muzyki elektronicznej tanecznej. Chociaż Emma Hewitt miała muzyczne pochodzenie z rocka, w 2007 roku wydała debiutancki singiel w dziedzinie progresywnego domu . "Carry Me Away" to współpraca z brytyjskim DJ Chris Lake . Pojedynczy osiągnął numer 11 na hiszpańskich singielach oraz numer 12 w Finlandii. Singiel spędził łącznie 50 tygodni na listach Billboard Hot Dance w Stanach Zjednoczonych i osiągnął numer 1 w grudniu 2007 roku. Po sukcesie pierwszego singla współpracowała z kilkoma artystami transu, takimi jak Armin van Buuren , Dash Berlin , Cosmic Gate , Gareth Emery i BT . Singiel "Waiting", który ukazała się wraz z Dash Berlinem w 2009 roku, znalazła się na 25. miejscu w belgijskiej liście singli i nr 1 na Global Trance Charts. W popularnej audycji radiowej Armin van Buuren, State of Trance wybrano przez publiczność 2109 głosów do drugiego najlepszego utworu roku 2009. Podczas Międzynarodowych Tańców Muzycznych 2010 "Waiting" został nagrodzony jako najlepszy Tor HiNRG / Euro . Została nominowana dwukrotnie w tej kategoriiNajlepszy Trance Track z "Waiting" i "Not Enough Time".

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze