Ariana dla WS | Blogger | X X

8.09.2017

Edward Miszczak

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Edwarda Miszczaka. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Edward Miszczak - urodził się 18 marca 1955 roku  w Jaśle. Polski dziennikarz telewizyjny i radiowy. Jeden z twórców radia RMF FM, dyrektor programowy TVN. Ukończył technikum elektryczne w Krośnie, studiował następnie historię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Pracę zawodową zaczynał w Radiu Kraków, początkowo w dziale sportowym, prowadząc audycję Czwartek medyczny. Tworzył także reportaże w tym o tematyce katyńskiej i sybirackiej. W 1989 współtworzył ze Stanisławem Tyczyńskim klipy wyborcze dla Komitetu Obywatelskiego. W 1990 znalazł się wśród twórców komercyjnego radia RMF FM. Pełnił tam funkcję dyrektora anteny, a następnie również wiceprezesa zarządu radia. Prowadził także główny program publicystyczno-informacyjny w RMF FM – Radio, Muzyka, Fakty[1]. W 1997 przeszedł do TVN, rok później został dyrektorem programowym stacji. Pełnił także funkcję wiceprezesa zarządu spółki akcyjnej TVN. Prowadził programy Urzekła mnie twoja historia, Cela nr oraz Cela. Gościnnie zagrał m.in. postać lekarza w serialu Czas honoru – Powstanie. W 1990 wraz ze Stanisławem Marią Jankowskim opublikował Powrót do Katynia.

Mój autograf od dziennikarza:

Moje zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

1 komentarz