Ariana dla WS | Blogger | X X

7.08.2017

767. Ewa Cichocka

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Ewy Cichockiej. Niestety nie mam zdjęcia z tancerką.

Krótko o tancerce:
Ewa Cichocka - urodziła się w 1960 roku w Olsztynie. Absolwentka LO 1 oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie. Już w liceum zajmowała się tańcem towarzyskim w Klubie „Miraż”. Od 1982 roku rozpoczęła działalność estradową w zespole „Kaczki z Nowej Paczki”, a od 1985 w „Czerwony Tulipan”. Prowadzi także działalność społeczną – jest szefową powstałego w 2008 roku Stowarzyszenia „Jestem, pomagam, wspieram”. Działalność artystyczną rozpoczęła od tańca towarzyskiego w Klubie „Miraż” (1975-1982) w Olsztynie. W latach 1982-1985 śpiewała w zespole „Kaczki z Nowej Paczki”, a w 1985 roku, wraz z przyjaciółmi – Krystyną Świątecką i Stefanem Brzozowskim założyła zespół „Czerwony Tulipan”. Współpracuje także od lat z kabaretem „Długi” (audycje satyryczne pt. „Parafonia” w III Programie Polskiego radia), łódzkim kabaretem „Kapota” oraz olsztyńskim „Czyści jak łza”.

Mój autograf od tancerki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

8 komentarzy