Ariana dla WS | Blogger | X X

24.06.2017

753. Danzel

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Danzela. Niestety nie mam zdjęcia piosenkarzem.

Krótko o piosenkarzu:
Danzel, właściwie Johan Waem  - urodził się  9 listopada 1976 w Beveren-Waas w Belgii. Belgijski piosenkarz, wykonujący muzykę taneczną. Zyskał popularność w Europie dzięki wydanemu w 2004 singlowi Pump It Up!. W 2006 brał udział w polskich eliminacjach do Konkursu Piosenki Eurowizji. Danzel rozpoczynał swoją karierę jako wokalista i basista w zespole der Band Scherp op de Snee. Później śpiewał chórki w zespole L.A. Band. W 2003 roku wziął udział w belgijskiej edycji programu Idol, będąc jednym z dwudziestu finalistów. Pod koniec tego samego roku wydał swój pierwszy singiel, You Are All Of That. Rozgłos uzyskał dzięki drugiemu singlowi, zatytułowanemu Pump It Up!. Wydany w 2004 utwór okazał się hitem europejskich dyskotek, notując wysokie miejsca na światowych listach przebojów, szczególnie w zestawieniach przebojów muzyki klubowej. 15 listopada 2004 ukazał się jego album The Name of the Jam. Dużą popularnością cieszył się również jego utwór Jump, wydany w postaci singla w 2007. W styczniu 2006 z przebojem Undercover wziął udział w polskich eliminacjach do Konkursu Piosenki Eurowizji, w których zajął 9. miejsce. 8 lutego 2008 roku wydał drugi album Unlocked. Teledysk do piosenki What Is Life nagrał we wrześniu 2008 w Rzeszowie. W maju 2009 odbyła się pierwsza trasa koncertowa Danzela z zespołem Danzel Live Tour 2009. Wiosną 2015, w dziewiątym odcinku trzeciej emitowanej przez Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami, Danzel zaśpiewał podczas tańca Tatiany Okupnik i Tomasza Barańskiego.

Mój autograf od piosenkarza:

Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze