Ariana dla WS | Blogger | X X

14.06.2017

748. Mariola Bojarska-Ferenc

 Cześć !
 Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki zdobyłam od Marioli Bojarskiej-Ferenc. Oprócz niego mam również zdjęcie z gimnastyczką.

Krótko o gimnastyczce:
Mariola Bojarska-Ferenc - urodziła się 14 stycznia 1961 roku. Polska gimnastyczka artystyczna, dziennikarka i producent filmowy. Ukończyła studia na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Uprawiała gimnastykę artystyczną – należała do kadry narodowej. Jest instruktorem fitnessu. Mariola Bojarska-Ferenc jest członkiem najważniejszych światowych organizacji fitness IDEA Heath and Fitness Association i International Chiropractor’s Association, reprezentowała Polskę na międzynarodowych kongresach dotyczących rozwoju fitness m.in. w 2007 w USA (spośród pięciu tysięcy uczestników była jedyną Polką). Zawodowo związana głównie z Telewizją Polską. W połowie lat 80. była prezenterką serwisu sportowego w Dzienniku Telewizyjnym. Od lat 90. prowadziła w TVP2 różne programy gimnastyczne (m.in. Studio Urody) oraz przygotowywała felietony do Pytania na śniadanie, propagujące aktywny wypoczynek i zdrowe odżywianie. Dzięki tym programom spopularyzowała w Polsce callanetics, pilates, wellness, zumbę, body ballance i jogę fit. Od 2013 roku prowadzi program Sztuka życia w TVP2.. W 2008 roku pełniła rolę prowadzącej programu telewizji TVN pod tytułem Agentka do zadań specjalnych oraz program Dzień Dobry i zdrowy. Jest autorką książek („Cudowny ruch” 1996, „Zatrzymaj czas” 2004, „Sztuka dobrego życia” 2012, „Życie ma smak” 2016, „Moda bez metryki” 2017), felietonów w prasie i magazynach kobiecych oraz filmów z ćwiczeniami gimnastycznymi. Od 2 do 23 września 2016 roku brała udział w szóstej, emitowanej przez telewizję Polsat, edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jej partnerem tanecznym był Tomasz Barański, z którym zajęła ósme miejsce, odpadając w czwartym odcinku. Jej pierwszym mężem był tenisista, z którym ma syna, Marcina. W 1991 roku wzięła ślub z Ryszardem Ferencem, z którym ma syna, Aleksa.

Mój autograf od gimnastynczki:
 Moje zdjęcie z gimnastyczką:
 Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam w budynku stacji TVP.

3 komentarze