Ariana dla WS | Blogger | X X

8.06.2017

746. Adam Ferency

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Adama Ferency. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Adam Ferency - urodził się 5 października 1951 roku w Warszawie. Polski aktor filmowy i teatralny oraz reżyser teatralny. Jest absolwentem VI Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Reytana w Warszawie. Absolwent PWST w Warszawie (1976). W 1976 zadebiutował przed kamerami rolą milicjanta w pierwszym odcinku serialu 07 zgłoś się. Przez wiele lat występował na deskach warszawskich teatrów na Woli i Współczesnego. Od 1994 jest aktorem Teatru Dramatycznego. W 1993 roku wystawił w Teatrze Współczesnym sztukę Hollywood, Hollywood Davida Mameta. Był to jego debiut reżyserski. Z Małgorzatą Dziewulską ma syna Antoniego i córkę. Owocem jego związku z aktorką Patrycją Soliman, jest córka Franciszka. Deklaruje się jako ateista.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

6 komentarzy