Ariana dla WS | Blogger | X X

28.05.2017

738. Piotr Małachowski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Piotra Małachowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z lekkoatletą.

Krótko o lekkoatlecie:
Piotr Małachowski - urodził się 7 czerwca 1983 w Żurominie. Polski lekkoatleta specjalizujący się w rzucie dyskiem. Trzykrotny uczestnik igrzysk olimpijskich, zdobył srebrny medal w 2008 w Pekinie oraz w 2016 w Rio de Janeiro. Stawał na podium mistrzostw świata oraz Europy (także w gronie młodzieżowców). Dziewięciokrotny rekordzista Polski, wielokrotny medalista mistrzostw Polski seniorów. Reprezentant kraju w pucharze Europy, drużynowych mistrzostwach Europy, zimowym pucharze w rzutach lekkoatletycznych oraz meczach międzypaństwowych. W 2009, 2010 i 2016 wygrywał plebiscyt Złote Kolce na najlepszego polskiego lekkoatletę w sezonie. Zwycięzca plebiscytu Gazety Wrocławskiej i Telewizji Wrocław na najlepszego sportowca Dolnego Śląska 2010. Jest żołnierzem Wojska Polskiego, w latach 2004–2005 pełnił służbę zasadniczą, a od września 2005 jest podoficerem zawodowym. Służył w 2. Batalionie Dowodzenia Śląskiego Okręgu Wojskowego; 10 Wrocławskim Pułku Dowodzenia, a obecnie w 2 Wojskowym Oddziale Gospodarczym we Wrocławiu.

Mój autograf od lekkoatlety:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy