Ariana dla WS | Blogger | X X

26.05.2017

736. Katarzyna Grochola

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mautograf jaki dostałam od Katarzyny Grocholi. Niestety nie mam zdjęcia z pisarką.

Krótko o pisarce:
Katarzyna Grochola (ur. 18 lipca 1957 w Krotoszynie) – polska pisarka i dziennikarka. Jest córką polonistki i prawnika. Ukończyła VII Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Warszawie. Zanim zajęła się literaturą pracowała jako salowa, konsultantka w biurze matrymonialnym, pomocnik cukiernika. Współpracowała m.in. z czasopismami „Jestem” i „Poradnik Domowy”. Wydane książki jej autorstwa zostały sprzedane w nakładzie niemal 4 mln egzemplarzy. Pisarka podkreśla swoje przywiązanie do religii rzymskokatolickiej. Mieszka w Milanówku. Była współautorką scenariusza serialu M jak miłość. W 2010 Grochola uczestniczyła w dziewiątej edycji programu telewizyjnego Taniec z gwiazdami, w którym zajęła trzecie miejsce razem ze swoim partnerem – Janem Klimentem. Córką Grocholi jest Dorota Szelągowska.

Mój autograf od pisarki: 

Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratuluję :)

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/05/autografy-jernej-damjan.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra pisarka. Czytałam kilka jej książek, pomimo, że romansidła to nie mój gatunek to jej książki fajnie mi się czytało :)

    OdpowiedzUsuń