Ariana dla WS | Blogger | X X

23.04.2017

715. Arkadiusz Jakubik

Cześć !
Dzisiaj chciała pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Arkadiusza Jakubika. Niestety gdzieś mi się zagubiło zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Arkadiusz Benedykt Jakubik - urodził się 14 stycznia 1969 roku w Strzelcach Opolskich. Polski aktor, reżyser i scenarzysta teatralny, a także piosenkarz i wokalista. W roku 1992 ukończył Wydział Aktorski we Wrocławiu (filia zamiejscowa krakowskiej PWST). Występował w Operetce Warszawskiej (1993–1994) i Teatrze Rampa w Warszawie (1997–2000). Zadebiutował na scenie Operetki Warszawskiej 13 listopada 1993 roku w roli Pierre’a, w musicalu Piaf Pam Gems w reż. Jana Szurmieja. Jest wokalistą rock'n'rollowej grupy muzycznej Dr Misio. Żonaty z aktorką Agnieszką Matysiak, ma dwóch synów: Jakuba i Jana.

Mój autograf od aktora:
Autograf zdobyłam podczas Gali Polskie Orły.

2 komentarze