Ariana dla WS | Blogger | X X

27.02.2017

Weronika Rosati

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać \Wam mój autograf jaki dostałam od Weroniki Rosati. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Weronika Anna Rosati - urodziła się 9 stycznia 1984 w Warszawie. Polska aktorka filmowa i telewizyjna, producentka filmowa oraz felietonistka. Absolwentka Lee Strasberg Theatre and Film Institute w Nowym Jorku oraz członkini Europejskiej Akademii Filmowej. Swoją karierę aktorską zaczynała od epizodów w polskich serialach telewizyjnych. W latach 2002–2005 grała w serialu M jak miłość. W filmie zadebiutowała w 2005 rolą Dżemmy w obrazie Patryka Vegi Pitbull; zagrała również w opartym na filmie serialu o tym samym tytule (2005–2008). W 2006 po raz pierwszy pojawiła się w zagranicznej produkcji, filmie Davida Lyncha Inland Empire. Od tamtej pory zagrała w wielu polskich i międzynarodowych produkcjach. Wcieliła się między innymi w główną rolę żeńską w filmie Obława (2012), za którą otrzymała nominację do Polskiej Nagrody Filmowej „Orzeł” w kategorii Najlepsza główna rola kobieca, a także wystąpiła w serialach Majka (2009–2010), Luck (2012), Piąty Stadion (2013–2014), Hotel 52 (2013), Strażacy (2015–2016) oraz Belle Epoque (2017).

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo autogrf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

2 komentarze

  1. Gratulacje,też wczoraj dostałem

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie, Pani Weronika to piękna kobieta
    http://cavronautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń