Ariana dla WS | Blogger | X X

22.02.2017

Magda Lamparska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdy Lamparskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Magdalena Lamparska - urodziła się 6 stycznia 1988 w Słupsku. Polska aktorka telewizyjna, filmowa i teatralna. Ukończyła II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Słupsku. Jest absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie (2010). Mówi biegle po angielsku oraz dobrze po niemiecku i rosyjsku. Przez wiele lat była chórzystką Chóru „Fantazja” w Słupsku (zdobywcy trzykrotnego Grand Prix w Ogólnopolskim Konkursie Chórów a capella w Bydgoszczy oraz wielu innych nagród). Niegdyś pracowała jako modelka. Tańczy salsę, uprawia lekkoatletykę, narciarstwo, pływa i gra w siatkówkę. Od 11 do 18 września 2015 brała udział w czwartej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami emitowanego w telewizji Polsat. Jej partnerem był Kamil Kuroczko, z którym odpadła w drugim odcinku, zajmując dziesiąte miejsce.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy