Ariana dla WS | Blogger | X X

2.02.2017

Witold Paszt

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Witolda Paszcza. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarzem.

Krótko o piosenkarzu:
Witold Stefan[a] Paszt - urodził się 1 września 1953 w Zamościu. Polski piosenkarz oraz założyciel i wokalista zespołu Vox. W Zamościu, gdzie się urodził, ukończył szkołę muzyczną. Dalej w zakresie muzyki kształcił się na Wydziale Wychowania Muzycznego UMCS w Lublinie. Mieszka w Zamościu.Karierę rozpoczął w 1977 w założonej przez siebie grupie Victoria Singers. W 1978 założył koncertującą do dziś Vox. Po 20 latach wspólnego koncertowania z Voksem nagrał pierwszą płytę solową Jak słońce, ale nadal współpracuje z grupą Vox. Płyta ta jest utrzymana w konwencji muzyki pop i pop-rock. Teksty piosenek napisał Jacek Bukowski, a muzykę Marek Hojda, Seweryn Krajewski, Robert Chojnacki, Jerzy Matuszkiewicz i sam Witold Paszt. Jest kuzynem innego muzyka zespołu Vox, Jerzego Słoty. Wiosną 2005 roku wziął udział w pierwszej edycji programu rozrywkowego Taniec z gwiazdami, gdzie razem ze swoją partnerką, Anną Głogowską zajął drugie miejsce, przegrywając jedynie z Olivierem Janiakiem i Kamilą Kajak. Został członkiem honorowego komitetu poparcia Bronisława Komorowskiego przed przyspieszonymi wyborami prezydenckimi 2010 oraz przed wyborami prezydenckimi w Polsce w 2015 roku.

Mój autograf od piosenkarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz