Ariana dla WS | Blogger | X X

23.12.2016

Gabi Drzewiecka

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Gabi Drzewieckiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z pasjonatką muzyki.

Krótko o pasjonatce muzyki:
Gabi Drzewiecka - urodziła się 9 czerwca w Warszawie. Pasjonatka muzyki, twórczyni masterplanów na życie. racuje w Radiu ZET Chilli, gdzie prowadzi codzienne pasmo „Nastaw się na chill out” oraz swoją autorską audycję „Gabinet Dźwięku”, do której zaprasza najróżniejszych artystów. Przeprowadza również wywiady z muzykami dla Dzień Dobry TVN. Oprócz tego uwielbia modę, projektowanie wnętrz i … kryminologię.

Mój autograf od pasjonatki muzyki:

Moje zdjęcie z pasjonatką muzyki:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

4 komentarze

  1. Gratuluję :)
    Zapraszam: http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2016/12/autografy-phillip-sjen.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :))
    http://ski-jumping-polska.blogspot.com/2016/12/92-robert-johansson.html

    OdpowiedzUsuń