Ariana dla WS | Blogger | X X

16.12.2016

Julia Kamińska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Julii Kamińskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Julia Małgorzata Kamińska - urodziła się 30 listopada 1987 roku w Gdańsku. Polska aktorka filmowa i telewizyjna, scenarzystka oraz piosenkarka, która zdobyła największą popularność po wcieleniu się w rolę Uli Cieplak w serialu BrzydUla TVN. Absolwentka germanistyki na Uniwersytecie Gdańskim. W 2008 zagrała główną rolę Uli Cieplak w serialu BrzydUla emitowanego w telewizji TVN. Nagrała do niego również piosenkę „Tyle słońca w całym mieście” Anny Jantar, będącą tłem muzycznym czołówki. Ponadto napisała scenariusz do jego trzech odcinków. W 2010 została laureatką plebiscytu Telekamery 2010 w kategorii Aktorka oraz Plotki roku 2009 w kategorii Debiut roku. Otrzymała również nominację do nagrody Wiktory 2009 w kategorii Największe odkrycie telewizyjne. W 2010 wzięła udział w jedenastej edycji programu Taniec z gwiazdami, którą ostatecznie wygrała w parze z Rafałem Maserakiem. Również w 2010 miesięcznik „Forbes” umieścił ją na liście „100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu”. W tym samym roku Kamińska nagrała też piosenkę „Każdy chciałby tak mieć” do filmu animowanego Zaplątani, a także zadebiutowała jako aktorka teatralna na deskach warszawskiego Teatru Komedia. W 2013 wystąpiła w sesji zdjęciowej dla magazynu „CKM”. Otrzymane honorarium przeznaczyła na cele charytatywne. W 2015 roku powstał zespół Julia i Nieprzyjemni, który współtworzy wraz z Dariuszem Dudzińskim, Marcinem Świetlickim i Michałem Wandzilakiem. Od 2015 jest scenarzystką serialu Pierwsza miłość.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

7 komentarzy