Ariana dla WS | Blogger | X X

8.12.2016

Maciej Jachowski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Macieja Jachowskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
Maciej Jachowski - urodził się 8 lipca 1977 w Warszawie. Polski aktor i wokalista. Zadebiutował na szklanym ekranie w telenoweli dokumentalnej TVP2 Sekcja 998 (2006). W serialu TVP2 M jak miłość występuje jako Irek Podleśny (od 2007). Pojawił się w serialach TVN 39 i pół (2009), Polsatu Samo Życie (2009), TVP2 Na dobre i na złe (2010). W serialu TVN Na Wspólnej występował jako Piotr Czubak (2010–2011). Zagrał rolę Krzysztofa w filmie fabularnym Fenomen. Brał udział w piątej edycji programu rozrywkowego Polsatu Jak oni śpiewają (2009), w której zajął 2. miejsce. Pojawił się następnie w szóstej edycji − "Pojedynku Mistrzów". Brał udział w XII edycji programu "Taniec z gwiazdami". Jego partnerką była Janja Lesar. Zajęli ostatnie, 14. miejsce. Brał udział w XII edycji programu "Taniec z gwiazdami". Jego partnerką była Janja Lesar. Zajęli ostatnie, 14. miejsce.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam podczas Europejskich Targów Muzycznych w Warszawie. Jest to jeden z moich wymarzonych autografów.

8 komentarzy

  1. gratulacje, to nie Filip Bobek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)Ale na zdjęciu to chyba nie jest Maciej Jachowski. Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/12/155-marek-koterski.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Zapraszam do mnie na wywiad z Vojtěchem Štursa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;)
    Nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2016/12/piotr-adamczyk.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację ;)
    http://autografyukasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń